FANDOM

0.9
0.9 update.jpg
Informacje
  • Data wydania
  • 3 grudnia 2014
    • Poprzednia
  • 1.3
    • Następna
  • 0.9.1
  • 0.9 to pierwsza wersja Primal Carnage: Extinction po przejęciu praw do marki Primal Carnage przez Circle 5 Studios oraz Pub Games. Została ona opublikowana 3 grudnia 2014 roku.

    Początkowo miała być to aktualizacja pierwotnej gry z okazji nowych twórców, jednakże zmian było tak wiele, że postanowiono wydać to jako całkowicie osobną grę.

    Zmiany i nowości Edytuj

    • Zwiększona wydajność – całkowite przekodowanie gry i liczne optymalizacje pozwalają teraz na płynną grę w 40 - 60 klatek na sekundę na większości sprzętów komputerowych, w tym na starszych laptopach, podczas gdy poprzednia gra działała dobrze wyłącznie na nowym sprzęcie.
    • Większa wierność wizualna – wszystkie mapy zostały przebudowane, każda część interfejsu zastąpiona, a postacie ludzkie przemodelowane.
    • Więcej dinozaurów – wcześniej do wyboru było zawsze pięć klas dinozaurów do wybrania, Extinction daje dostęp do dziewięciu różnorodnych gadów.
    • Więcej broni – drużyna ludzi używa nowego systemu trzech broni. Dodano wiele nowych, a kolejne są już tworzone.
    • Nowe możliwości dostosowywania – Extinction oferuje wiele kosmetycznych możliwości dla graczy, którzy chcą dostosować swoje postacie. Dodano więcej skórek dla dinozaurów do wyboru, a na dodatek można wybrać, czy Dinozaur ma mieć pióra, wyrostki, rogi czy łańcuchy! Ludzie także otrzymali nowe sloty dla czapek, skórek oraz innych akcesoriów.
    • Ekonomia Steam i dropy – wszystkie z tych przedmiotów można sprzedawać i wymieniać z innymi użytkownikami. Dodatkowo gracze otrzymują nowe przedmioty w postaci skrzynek, kluczy i kosmetycznych ulepszeń w trakcie gry.

    Przypisy Edytuj

    Więcej z Fandomu

    Losowa wiki