FANDOM

Karnotaur
  • Dinozaury
Carno.png
  • CarnoCard.png

Informacje podstawowe
  • Łacińska nazwa
  • Carnotaurus
    • Znaczenie nazwy
  • Mięsożerny byk
    • Miejsce i okres istnienia
  • Południowa Ameryka
  • Kreda, 72 mln lat temu
    • Wielkość i waga
  • 3 m wysokości
  • 9 m długości
  • 2 t wagi

  • Podstawowe dane
    • Klasa
  • Taran
    • Zdrowie
  • 1000
    • Pierwszorzędny atak
  • Ugryzienie
    • Drugorzędny atak
  • Uderzenie głową
    • Ryk
  • Wygłodniały szał

  • Statystyki
    • Obrażenia
  • ■■■■■■■□□
    • Wytrzymałość
  • ■■■■■□□□□
    • Mobilność
  • ■■■■■□□□□
  • Karnotaur to jeden z dinozaurów, które zostały przywrócone do życia przez naukowców Phoenix Corp i w które mogą wcielić się gracze. Jest niezwykle szybki i silny.

    Podstawowa strategia Edytuj

    • Jako Taran, może on się rozpędzić i wbiec w grupę ludzi, wyrzucając ich w powietrze oraz zrzucając z urwisk.
    • Dzięki swojemu rykowi, Karnotaur może regenerować zdrowie poprzez gryzienie przeciwników.
    • Jeśli nie ma możliwości rozpędzenia się, gad może zaatakować silnym uderzeniem głowy, na której znajdują się duże i twarde rogi.

    Strategia walki Edytuj

    • Unikaj zbliżania się do Karnotaurów, niezależnie od tego czy biegną, czy stoją w miejscu. Dzięki swojemu uderzeniu głową, nawet nieporuszające się osobniki mogą wyrzucić cię w górę, a nawet zabić.
    • Kiedy wiesz, że na ciebie i twoich przyjaciół polują Karnotaury, staraj się zachować dystans od innych ludzi, aby utrudnić gadom rozbicie grupy.
    • Używaj flar, aby ukryć przed nimi swoją dokładną pozycję.
    • Jeśli Karnotaur nie trafi swojej ofiary i pobiegnie dalej, powrót zajmie mu trochę czasu, jest to więc najbardziej odpowiednia pora by zaatakować.

    Wygląd Edytuj

    Karnotaur ma 3 metry wysokości, 9 metry długości oraz waży dwie tony. Głównymi kolorami jego skóry są jasne odcienie brązowego, w tylnych częściach ciała występują nieco ciemniejsze kolory. Podbrzusze ma bardzo jasną, wręcz białą barwę, a grzbiet i pysk przybierają kolory pomarańczowe i czerwone. Na głowie, zaraz nad oczami, ma dwa lekko zaokrąglone rogi, których używa do atakowania. od rogów, przez grzbiet aż do ogona przebiegają trzy rzędy twardych, ostrych wyrostków. W jego paszczy znajdują się duże ilości niezwykle ostrych kłów.

    Dinozaur ten ma niezwykle umięśnione nogi, a zwłaszcza łydki. Wykorzystuje je do osiągania wielkich prędkości i utrzymywania wielkiego cielska. Dzięki sile swoich nóg Karnotaur potrafi również skakać na niewielkie wysokości, w przeciwieństwie do innych większych dinozaurów. Jego kolana i stopy pokryte są pokryte płaskimi wyrostkami, które chronią przed zranieniem się. Przednie kończyny są bardzo krótkie, nawet krótsze niż te Tyranozaura i zazwyczaj przylegają do ciała, co sprawia wrażenie jakby gad nie miał ich wcale.

    Umiejętności Edytuj

    Atak pierwszorzędny Edytuj

    Atak podstawowy Karnotaura to ugryzienie. Zadaje ono średni poziom obrażeń i jest rzadko wykorzystywane przez grających nim graczy. Świetnie sprawdza się w połączeniu z rykiem.

    Atak drugorzędny Edytuj

    Alternatywnym atakiem byka jest potężne machnięcie głową, wyposażoną w silne rogi. Szybkim uderzeniem Karnotaur odpycha wszystkich przeciwników, znajdujących się przed nim. Odpycha i wyrzuca ich to w powietrze oraz często kończy się śmiercią.

    Ryk Edytuj

    Ryk Karnotaura wprowadza go w wygłodniały szał, dzięki któremu każde zadane obrażenia regenerują część zdrowia dinozaura. Jednakże, kosztuje to go zmniejszenie zadawanych obrażeń na czas trwania szału.

    Umiejętność specjalna Edytuj

    Podczas sprintowania, Karnotaur rozpędza się do wielkich prędkości i opuszcza swoją głowę do ziemi, dzięki czemu może atakować i odpychać przeciwników, uderzając ich rogami. W trakcie trwania wygłodniałego szału, zwierzę nieco unosi swoją głowę, co pozwala na równoczesne atakowanie i gryzienie regenerujące zdrowie.

    Przedmioty kosmetyczne Edytuj

    Skórki Edytuj

    Podstawowy skin Plague Frog Blood Horn
    Carno.png Plague.png Frog.png Blood Horn.png
    Alpha Snow Green Longhorn Blood Longhorn
    Alpha Carno.png Snow Carno.png Green Longhorn.png Blood Longhorn.png
    Darter Sandstorm Pestilence Thorny Devil
    Darter.png Sandstorm Carno.png Pestilence.png Thorny Devil.png

    Przedmioty Edytuj

    Urządzenie namierzające Świąteczne nauszniki
    Tracking Device (Predator, Spitter, Bruiser).png Holiday Puffs (Carno).png

    Osiągnięcia Edytuj

    Ikona Tytuł Warunek
    Achiev-Pain Train.jpg Pociąg bólu Jako Karnotaur traf pięć osób podczas jednej szarży.

    Ciekawostki Edytuj

    • Przed dodaniem do gry o Karnotaurze wiedziały tylko osoby, które dobrowolnie przeznaczyły dodatkowe pieniądze na rozwój gry.
    • W menu wczytywania podana jest informacja, jakoby flary miały działać na Karnotaury lepiej niż na inne dinozaury, choć nie jest to prawdą.
    • Jego poziom zagrożenia w menu wczytywania został określony jako wysoki.

    Galeria Edytuj

    Więcej z Fandomu

    Losowa wiki