FANDOM

Usunięte przedmioty to skórki i przedmioty kosmetyczne, które miały zostać lub nawet zostały dodane do gry, ale zostały później odrzucone. Większość z nich to tylko plany deweloperów, które nie sprawdziły się w trakcie testów i zarchiwizowano je. Niektóre z nich mogą jeszcze powrócić do gry.

Skórki Edytuj

Frosty Flamesaw Edytuj

Frosty Flamesaw

Frosty Flamesaw był skórką dla Flamesaw. Jego tekstury wyglądały jak inne bronie z tej kolekcji: Frosty Dartgun, Frosty AR oraz Frosty Flaregun. Został usunięty z gry wraz z aktualizacją Survival Update.

Przedmioty kosmetyczne Edytuj

Quilled Thunderstruck Edytuj

Quilled Thunderstruck

Quilled Thunderstruck był odmianą skórki Thunderstruck z dodatkowymi wyrostkami kolcowymi. Został zaproponowany oraz zarchiwizowany po pięciu minutach 25 maja 2015 roku.

Classic 2 Edytuj

Sandstorm Dilo

Classic 2 to klasyczna skórka dla Dilofozaura, która została dodanana tablicę Trello na dwie minuty, po czym ją usunięto. Wygląda jak skórka Sandstorm. Może być to błąd ze strony twórców, którzy przez przypadek załadowali na stronę skórkę Sandstorm z podpisem Classic 2.

Złote kajdany Edytuj

Golden Shackles

Złote kajdany to odmiana kajdanów o złotej teksturze. Zostały zaproponowane 29 maja 2015 roku i zarchiwizowane dwa dni później. Tak jak ich zwyczajny wariant, miały być przedmiotami dla Dilofozaura i Novaraptora oraz pojawiać miały się na ich kostkach.

Owiraptory z wyrostkami Edytuj

Quilled Oviraptor

Owiraptory z wyrostkami zostały zaproponowane społeczności 21 marca 2015. Pomysł spodobał się niektórym użytkownikom, ale większość graczy zagłosowała przeciwko wyrostkom i pomysł nie został dodany do gry.

Narzędzia Edytuj

Starter Pack Edytuj

Paczki startowe to paczki, wyglądające jak plastikowe opakowania. Miały istnieć dwa rodzaje: niebieskie dla ludzi i czerwone dla dinozaurów. Prawdopodobnie można było je odpakować, a po tym gracz otrzymać miał pospolite skórki i przedmioty kosmetyczne.

Human Starter PackDinosaur Starter Pack

Więcej z Fandomu

Losowa wiki